• 2017-12-13

Kallelse till extra bolagsstämma i Jays Group AB

Regulatoriskt pressmeddelande
    Aktieägarna i Jays Group AB (publ) kallas härmed till extra bolagsstämma onsdagen den 4 januari 2018 klockan 11.00, hos Advokatfirman Vinge, Smålandsgatan 20 i Stockholm. Inregistrering till bolagsstämman sker från klockan 10.30.

• 2017-12-11

Patrik Mellin lämnar styrelsen i Jays Group AB

Regulatoriskt pressmeddelande
    Jays Group AB's styrelseordförande Patrik Mellin har på egen begäran valt att lämna bolagets styrelse med omedelbar verkan. Bolaget kommer snarast möjligt att kalla till en extra bolagsstämma för val av ny styrelseledamot.

• 2017-12-05

Jays lanserar a-Six Wireless med exceptionell batteritid

Generellt pressmeddelande
    Svenska hörlurstillverkaren Jays Group AB (publ) presenterar a-Six Wireless - en liten, lätt, kraftfull hörlursmodell med precisionstillverkat metallhus och 12 timmars batteritid*

• 2017-11-29

Delårsrapport Q2 Maj-Oktober 2017

• 2017-11-23

Detaljerade finansiella mål i Jays Group AB för år 2018-2020

Regulatoriskt pressmeddelande
    Baserat på den nya koncernstrategin för Jays Group har bolagets styrelse den 22 november 2017 tagit beslut om en detaljerad finansiell målsättning för de kommande tre åren för koncernen. Den nya koncernen har som målsättning att under perioden 2018-2019 öka omsättningen med 500 % under lönsamhet och till och med år 2020 nå en årlig omsättning om minst 300 MSEK.

Older releases >