• 2018-05-15

Jays inleder partnerskap med Aqipa i DACH-regionen

Generellt pressmeddelande
    Svenska hörlurstillverkaren Jays Group AB (publ) inleder samarbete med distributören Aqipa GmbH, en av de ledande återförsäljarna av konsumentelektronik- och tillbehör i DACH-regionen.

• 2018-05-02

Jays Group AB tecknar avtal om förvärv av Krusell koncernen

Regulatoriskt pressmeddelande
    Jays Group AB (publ) har den 2 maj 2018 ingått avtal om förvärv av samtliga aktier i Krusell United AB. Detta är Jays första förvärv i enlighet med den nya koncernstrategin som kommunicerades i slutet av 2017. Jays Group kommer efter full integration av Krusell koncernen ha en omsättning proforma på över 150MSEK under 2018 vilket innebär en förväntad årlig omsättningsökning med mer än 400% (jmf 22MSEK 2017).

• 2018-04-30

Kallelse till årsstämma i Jays Group AB (publ)

Regulatoriskt pressmeddelande
    Aktieägarna i Jays Group AB (publ), org.nr 556697-4365 kallas härmed till årsstämma tisdagen den 29 maj 2018 kl. 14.00. Stämman hålls hos Advokatfirman Vinge på adressen Smålandsgatan 20, 111 46 Stockholm. Inregistrering till årsstämman sker från kl 13.30

• 2018-04-23

Jays Group öppnar kontor i Kina

Regulatoriskt pressmeddelande
    Svenska hörlurstillverkaren Jays Group AB (publ) expanderar genom att etablera kontor i Donguan, Kina. På grund av den ständigt växande efterfrågan på produkter samt för att få en större kontroll på flödet i fabrik anställer Jays en projektchef på plats i Donguan.

• 2018-04-05

Tillägg till bokslutskommuniké samt nya datum för årsstämma och delårsrapport Q1

Older releases >