• 2016-05-09

Jays AB Pressmeddelande JAYS firar 10 år med q-JAYS Reference earphones i en begränsad jubileumsupplaga

För att fira JAYS 10-årsjubileum lanserar den svenska hörlurstillverkaren en begränsad jubileumsupplaga av produktsortimentets föregångare q-JAYS Reference earphones.

• 2016-03-31

Jays AB (publ); Delårsrapport Q3 Maj 2015 - Januari 2016

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för perioden Maj 2015-Januari 2016 och redovisar ett svagt kvartal kopplat till förseningar av nya produkter samt att denya globala affärerna tagit längre tid än väntat vilket delvis också hämmat befintlig försäljning.

• 2016-01-29

u-JAYS nu tillgänglig

Den svenska hörlursutvecklaren JAYS tillgängliggör nu globalt sin nya och efterlängtade modell u-JAYS via JAYS Online Store och utvalda butiker.

• 2015-12-18

Jays AB (publ); Delårsrapport Q2 Maj-Oktober 2015

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för perioden Maj-Oktober 2015 och redovisar en fortsatt stabilitet på den nordiska marknaden samtidigt som den stora andelen försäljning i SEK i kombination med rådande dollarkurs dragit ner bruttomarginalen för kvartalet.

• 2015-10-22

Jays AB (publ) har hållit årsstämma

Stämman beslutade enligt följande Fastställande av resultat- och balansräkning Stämman beslutade att fastställa den i årsredovisningen intagna resultaträkningen och balansräkningen avseende räkenskapsåret 1 maj 2014 - 30 april 2015.