• 2016-09-30

Delårsrapport Q1 Maj-Juli 2016

• 2016-09-27

Svenska hörslurstillverkaren Jays introducerar nya trådlösa hörlurar på Rocky Mountain Audio Fest

Svenska hörlurstillverkaren Jays AB (Publ) ställer ut på Rocky Mountain Audio Fest i Denver den 7-9 oktober. Jays ställer ut företagets uppdaterade produktkatalog i monter # C31 i mässans CanJam-sektion inklusive u-JAYS On-ear headphones, q-JAYS reference earphones och nyligen annonserade Bluetooth®hörluren u-JAYS Wireless. u-JAYS Wireless finns tillgänglig i slutet av 2016 till rekommenderat pris 1790 SEK.

• 2016-09-21

Jays AB (publ) har hållit årsstämma

Stämman beslutade enligt följande

• 2016-09-05

Styrelseändring i Jays AB (publ)

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) informerar om styrelseledamot Guntis Brands utträde på egen begäran samt presenterar förslag på ny styrelse inför årsstämman.

• 2016-09-01

Jays klipper kabeln och introducerar u-JAYS Wireless

Den prisbelönta svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) introducerar sina första Bluetooth®-hörlurar och därmed sin första trådlösa produkt. u-JAYS Wireless är ett tillskott till förra årets uppskattade lansering av u-JAYS-serien och är planerad till slutet av 2016.