• 2016-06-10

Jays tecknar globalt ramavtal med Brightstar Corp.

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) har tecknat ett eftertraktat globalt ramavtal med världens största distributör av mobiltillbehör, amerikanska Brightstar Corp. Avtalet hanterar och fördjupar det samarbete som inleddes för ett år sedan och skapar väsentligen bättre möjligheter för Bolaget att få genomslag och tillväxt genom Brightstars system.

• 2016-05-09

Jays AB Pressmeddelande JAYS firar 10 år med q-JAYS Reference earphones i en begränsad jubileumsupplaga

För att fira JAYS 10-årsjubileum lanserar den svenska hörlurstillverkaren en begränsad jubileumsupplaga av produktsortimentets föregångare q-JAYS Reference earphones.

• 2016-03-31

Jays AB (publ); Delårsrapport Q3 Maj 2015 - Januari 2016

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för perioden Maj 2015-Januari 2016 och redovisar ett svagt kvartal kopplat till förseningar av nya produkter samt att denya globala affärerna tagit längre tid än väntat vilket delvis också hämmat befintlig försäljning.

• 2016-01-29

u-JAYS nu tillgänglig

Den svenska hörlursutvecklaren JAYS tillgängliggör nu globalt sin nya och efterlängtade modell u-JAYS via JAYS Online Store och utvalda butiker.

• 2015-12-18

Jays AB (publ); Delårsrapport Q2 Maj-Oktober 2015

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för perioden Maj-Oktober 2015 och redovisar en fortsatt stabilitet på den nordiska marknaden samtidigt som den stora andelen försäljning i SEK i kombination med rådande dollarkurs dragit ner bruttomarginalen för kvartalet.