• 2016-01-29

u-JAYS nu tillgänglig

Den svenska hörlursutvecklaren JAYS tillgängliggör nu globalt sin nya och efterlängtade modell u-JAYS via JAYS Online Store och utvalda butiker.

• 2015-12-18

Jays AB (publ); Delårsrapport Q2 Maj-Oktober 2015

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för perioden Maj-Oktober 2015 och redovisar en fortsatt stabilitet på den nordiska marknaden samtidigt som den stora andelen försäljning i SEK i kombination med rådande dollarkurs dragit ner bruttomarginalen för kvartalet.

• 2015-10-22

Jays AB (publ) har hållit årsstämma

Stämman beslutade enligt följande Fastställande av resultat- och balansräkning Stämman beslutade att fastställa den i årsredovisningen intagna resultaträkningen och balansräkningen avseende räkenskapsåret 1 maj 2014 - 30 april 2015.

• 2015-10-20

Jays lanserar a-JAYS Four+

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) lanserar nu en uppdaterad version av sin storsäljare a-JAYS Four, under namnet a-JAYS Four+. Den kommer att finnas i matchande metallnyanser för iPhone och andra smartphones och vara tillgänglig för iOS, Windows och Android.

• 2015-09-25

Jays AB (publ) - Delårsrapport Q1 Maj-Juli 2015

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för perioden Maj-Juli 2015 och redovisar en försäljningsökning jämfört med de två närmast föregående kvartalen och en tydlig återhämtning på den nordiska marknaden.