• 2015-05-26

Jays expanderar internationellt tillsammans med Brightstar Corp.

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) tar nu ett stort steg i sin internationella expansion genom ett utökat samarbete med världens största distributör av tillbehör för mobiltelefoner, amerikanska Brightstar Corp.

• 2015-05-18

Jays presenterar nästa nivå i komfort, hållbarhet och ljudkvalitet med nya utanpåliggande hörluren u-JAYS

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar en ny utanpåliggande hörlur med namnet u-JAYS. Med tyngdpunkt på bekvämlighet, ljud och kvalitet utgör produkten ett nästa steg för hörlurar med en balanserad och nyskapande design och en hållbar och självklar musikalisk upplevelse.

• 2015-03-27

Jays AB Periodisk information/Kvartalsrapport Jays AB (publ) - Delårsrapport Q3 Maj 2014 – Januari 2015

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för kvartalet november 2014 - januari 2015 och redovisar ett kvartal som drabbats hårt av ändrade inköpsmönster hos distributör samt valuta-kursförluster till följd av den svaga kronan.

• 2015-02-03

Jays lanserar nya q-JAYS – Världens minsta in-ear hörlur med utbytbara kablar

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) lanserar nu andra generationen q-JAYS; En high-end referensmodell med dubbla armaturhögtalare. Nya q-JAYS är fullmatad med nyutvecklat innehåll och tillverkad av premium-material med allra senaste teknik i en kombination som höjer nivån för precision och prestanda för in-ear hörlurar 2015.

• 2014-12-17

Jays AB (publ); Delårsrapport Q2 Maj–Oktober 2014

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för kvartalet augusti - oktober 2014 och redovisar ett kvartal med tillväxt tack vare kampanjsatsningar på en alltmer pressad marknad.