• 2014-09-26

Jays AB (publ) - Delårsrapport Q1 Maj–Juli 2014

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för perioden Maj-Juli 2014 och redovisar flera framgångar på den amerikanska marknaden.

• 2014-09-25

Kallelse till årsstämma i Jays AB (publ)

Aktieägarna i Jays AB (publ), org.nr 556697-4365 kallas härmed till årsstämma onsdagen den 22 oktober 2014 kl. 16.00. Stämman hålls hos Skarp Stockholm Advokatbyrå på adressen Birger Jarlsgatan 6B, 8 tr, 103 92 Stockholm.

• 2014-09-19

Jays lanserar ny responsiv webbsida för optimerad upplevelse

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) lanserar nu en uppdaterad version av sin hemsida på www.jays.se och erbjuder större möjligheter till en starkare upplevelse, marknadsföring och försäljning.

• 2014-09-08

Jays öppnar filial i Frankrike

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) expanderar och öppnar en filial i Paris, Frankrike. Expansionen tillgodoser en ökad efterfrågan av bolagets produkter i Kontinentaleuropa och avser bidra till en högre servicenivå mot distributörsledet samt även vidareutveckla varumärket för en europeisk publik.

• 2014-06-27

Jays AB (publ) - Bokslutskommuniké Maj 2013 – April 2014

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin bokslutskommuniké för verksamhetsåret Maj 2013 - April 2014 samt kvartalet Februari - April 2014