• 2013-06-28

Jays AB (publ) Bokslutskommuniké Maj 2012 – April 2013

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin bokslutskommuniké för perioden Maj 2012 - April 2013 och redovisar ett framgångsår med god tillväxt och lönsamhet.

• 2013-06-17

Jays expanderar i Norden & Baltikum tillsammans med 20:20 Mobile

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) befäster nu sin starka position på den nordiska marknaden och expanderar ytterligare genom ett exklusivt samarbete med 20:20 Mobile, en av Nordens ledande distributörer inom telekom. Förutom en stärkt distribution på redan befintliga marknader lägger man nu också Finland och Danmark, samt de baltiska länderna till sitt territorium.

• 2013-05-16

Jays inkluderar alla med nya a-JAYS Five i ett nytt koncept; Världens första hörlur i tre versioner för iOS, Windows och Android

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) lanserar under sommaren den helt nyutvecklade modellserien a-JAYS Five. Den lanseras som första hörlur i världen med fokus på smartphones, individuellt anpassad i utseende och full funktion för plattformarna iOS, Windows och Android, i konceptet iWA.

• 2013-03-27

Delårsrapport Maj 2012 - Januari 2013

• 2013-02-04

Niklas Johansson har avgått som revisor i Jays AB (publ)

Niklas Johansson har avgått som revisor i hörlursbolaget Jays AB (publ) på egen begäran. Anledningen till avgången är att Niklas sagt upp sin tjänst som revisor på Ernst & Young AB för att ta ett annat uppdrag utanför revisionsbranschen.