• 2014-09-08

Jays öppnar filial i Frankrike

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) expanderar och öppnar en filial i Paris, Frankrike. Expansionen tillgodoser en ökad efterfrågan av bolagets produkter i Kontinentaleuropa och avser bidra till en högre servicenivå mot distributörsledet samt även vidareutveckla varumärket för en europeisk publik.

• 2014-06-27

Jays AB (publ) - Bokslutskommuniké Maj 2013 – April 2014

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin bokslutskommuniké för verksamhetsåret Maj 2013 - April 2014 samt kvartalet Februari - April 2014

• 2014-06-26

Jays sluter avtal med Mobileistic för USA

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) har slutit ett avtal med den amerikanska distributören Mobileistic. Samarbetet kommer att omfatta den kompletta produktlinjen och främst riktas mot telekomsegmentet.

• 2014-05-28

Jays sluter avtal med T-Mobile för USA

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) har slutit ett avtal med teleoperatören T-Mobile om ett samarbete på den amerikanska marknaden. Samarbetet omfattar försäljning av produkter i närmare 3000 butiker och kommer att inledas i juni 2014.

• 2014-03-28

Delårsrapport Maj 2013 – Januari 2014

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för kvartalet November 2013- Januari 2014 samt perioden Maj 2013-Januari 2014 och redovisar ökad lönsamhet med det nya produktsortimentet.