• 2013-09-27

Delårsrapport Maj-Juli 2013

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin delårsrapport för perioden Maj-Juli 2013 och redovisar en svag inledning på verksamhetsåret i väntan på den nya produktserien

• 2013-09-18

Jays AB (publ) publicerar sin årsredovisning för Maj 2012 - April 2013 på www.jays.se

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) publicerar idag sin årsredovisning för perioden Maj 2012 - April 2013.

• 2013-09-04

Kallelse till årsstämma i Jays AB (publ)

Aktieägarna i Jays AB (publ), org.nr 556697-4365 kallas härmed till årsstämma onsdagen den 9 oktober 2013 kl. 16.00. Stämman hålls hos Skarp Stockholm Advokatbyrå på adressen Birger Jarlsgatan 6B, 8 tr, 103 92 Stockholm.

• 2013-06-28

Jays AB (publ) Bokslutskommuniké Maj 2012 – April 2013

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin bokslutskommuniké för perioden Maj 2012 - April 2013 och redovisar ett framgångsår med god tillväxt och lönsamhet.

• 2013-06-17

Jays expanderar i Norden & Baltikum tillsammans med 20:20 Mobile

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) befäster nu sin starka position på den nordiska marknaden och expanderar ytterligare genom ett exklusivt samarbete med 20:20 Mobile, en av Nordens ledande distributörer inom telekom. Förutom en stärkt distribution på redan befintliga marknader lägger man nu också Finland och Danmark, samt de baltiska länderna till sitt territorium.