• 2013-05-16

Jays inkluderar alla med nya a-JAYS Five i ett nytt koncept; Världens första hörlur i tre versioner för iOS, Windows och Android

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) lanserar under sommaren den helt nyutvecklade modellserien a-JAYS Five. Den lanseras som första hörlur i världen med fokus på smartphones, individuellt anpassad i utseende och full funktion för plattformarna iOS, Windows och Android, i konceptet iWA.

• 2013-03-27

Delårsrapport Maj 2012 - Januari 2013

• 2013-02-04

Niklas Johansson har avgått som revisor i Jays AB (publ)

Niklas Johansson har avgått som revisor i hörlursbolaget Jays AB (publ) på egen begäran. Anledningen till avgången är att Niklas sagt upp sin tjänst som revisor på Ernst & Young AB för att ta ett annat uppdrag utanför revisionsbranschen.

• 2013-01-25

Jays sluter avtal med Carphone Warehouse för Storbritannien

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) fortsätter sin internationella expansion och sluter nu avtal med en av de största brittiska detaljisterna inom telekom, Carphone Warehouse Group PLC, om distribution av en bred produktlinje i Storbritannien.

• 2012-12-17

JAYS tar Mobile Music till Taiwan

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) har sedan tidigare en stark närvaro i Asien och stärker nu detta ytterligare med ett kraftfullt insteg i Taiwan, tillsammans med den betydande distributören inom telekom, E-Sentra.