• 2012-08-31

Kallelse till årsstämma

Aktieägarna i Jays AB (publ), org.nr 556697-4365 kallas härmed till årsstämma torsdagen den 4 oktober 2012 kl. 15.00 på Åsögatan 121, 4 tr, 116 24 STOCKHOLM.

• 2012-08-03

Jays sluter avtal med Sydkoreas största distributör SK Networks

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) tar ett stort steg i stärkandet av sin position med konceptet Mobile Music i Asien och tecknar nu ett avtal med SK Networks för den sydkoreanska marknaden.

• 2012-06-28

Bokslutskommuniké Maj 2011 – April 2012

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin bokslutkommuniké för perioden Maj 2011 - April 2012 och redovisar fortsatt kraftig tillväxt och ett positivt rörelseresultat för året.

• 2012-06-14

Jays i exklusivt samarbete med Frequency Telecom för Storbritannien

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) utvecklar nätverket av distributörer i Europa med konceptet Mobile Music, allra senast på den brittiska marknaden med Frequency Telecom som sin nu exklusiva distributör.

• 2012-06-05

Jays expanderar i Polen och firar med världens största party på Ultra Music Festival i Warszawa

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) fortsätter sin expansion i Europa och kan nu presentera två nya samarbeten. Samtidigt med offentliggörandet av en ny distributör för den polska marknaden, Horn Distribution, lanserar man också ett samarbete med Ultra Music Festival, den 13-14 juli i Warszawa.