• 2012-06-01

JAYS på turné med Kingsize Magazine

Hörlurstillverkaren Jays AB (publ) har ingått avtal om partnerskap med livsstils- och musikmagasinet Kingsize Magazine för samarbete vid events över hela Sverige under sommarsäsongen 2012.

• 2012-05-07

Jays tillförs väsentligt kapital via teckningsoptioner

Teckningsperioden för Jays teckningsoptioner TO2 avslutades per 30 april 2012. Teckningsoptionerna nyttjades till 98,44 % och tillför bolaget totalt 11,5 Mkr.

• 2012-04-24

Jays vinner hyllplats hos FNAC i Frankrike

Svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) fortsätter sin expansion på den europeiska marknaden. Bolaget har i dagarna, efter några månaders provförsäljning, vunnit ordinarie hyllplats hos Frankrikes största detaljist inom underhållning och elektronik, FNAC. Större delen av Jays produktlinje finns nu till försäljning både on-line och i kedjans 81 butiker över Frankrike.

• 2012-04-19

Transferator AB avser att fullt ut nyttja sina teckningsoptioner för teckning av nya aktier i Jays AB (publ)

Transferator AB, huvudägare i Jays AB (publ) har den 18 april 2012 genom skriftlig anmälan till Bolaget meddelat att de avser att teckna 283 815 st nya aktier i Jays AB (publ) genom nyttjande av teckningsoptioner JAYS TO 2, vilket tillför bolaget 2 838 150 SEK.

• 2012-03-30

Jays visar positivt nettoresultat för tredje kvartalet 2012

Det svenska hörlursföretaget Jays AB (publ) släpper idag sin delårsrapport för perioden maj 2011 – januari 2012 och redovisar fortsatt stark tillväxt och ett positivt nettoresultat för tredje kvartalet.