• 2012-06-05

Jays expanderar i Polen och firar med världens största party på Ultra Music Festival i Warszawa

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) fortsätter sin expansion i Europa och kan nu presentera två nya samarbeten. Samtidigt med offentliggörandet av en ny distributör för den polska marknaden, Horn Distribution, lanserar man också ett samarbete med Ultra Music Festival, den 13-14 juli i Warszawa.

• 2012-06-01

JAYS på turné med Kingsize Magazine

Hörlurstillverkaren Jays AB (publ) har ingått avtal om partnerskap med livsstils- och musikmagasinet Kingsize Magazine för samarbete vid events över hela Sverige under sommarsäsongen 2012.

• 2012-05-07

Jays tillförs väsentligt kapital via teckningsoptioner

Teckningsperioden för Jays teckningsoptioner TO2 avslutades per 30 april 2012. Teckningsoptionerna nyttjades till 98,44 % och tillför bolaget totalt 11,5 Mkr.

• 2012-04-24

Jays vinner hyllplats hos FNAC i Frankrike

Svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) fortsätter sin expansion på den europeiska marknaden. Bolaget har i dagarna, efter några månaders provförsäljning, vunnit ordinarie hyllplats hos Frankrikes största detaljist inom underhållning och elektronik, FNAC. Större delen av Jays produktlinje finns nu till försäljning både on-line och i kedjans 81 butiker över Frankrike.

• 2012-04-19

Transferator AB avser att fullt ut nyttja sina teckningsoptioner för teckning av nya aktier i Jays AB (publ)

Transferator AB, huvudägare i Jays AB (publ) har den 18 april 2012 genom skriftlig anmälan till Bolaget meddelat att de avser att teckna 283 815 st nya aktier i Jays AB (publ) genom nyttjande av teckningsoptioner JAYS TO 2, vilket tillför bolaget 2 838 150 SEK.