• 2018-01-30

Jays Group AB (publ) offentliggör prospekt i samband med företrädesemission

Regulatoriskt pressmeddelande
    Jays Group AB (publ) offentliggör prospekt för beslutad företrädesemission och bjuder in till investerarträffar.

• 2018-01-18

Jays Group AB (publ) genomför nyemission för att finansiera en offensiv tillväxtstrategi

Regulatoriskt pressmeddelande
    Styrelsen i Jays Group AB (publ) ("Jays" eller "Bolaget") har beslutat genomföra en nyemission om 17,9 MSEK med företräde för Bolagets befintliga aktieägare. I syfte att tillmötesgå en eventuell överteckning i företrädesemissionen har styrelsen beslutat att inkludera en övertilldelningsoption om ytterligare högst 7,2 MSEK. Sammanlagt kan Bolaget således tillföras 25,1 MSEK före emissionskostnader. Teckningstiden löper under perioden 31 januari till och med 15 februari 2018. Företrädesemissionen omfattas till omkring 85 procent av teckningsförbindelser och garantiåtaganden och genomförs i syfte att genomföra investeringar i produktportföljen, försäljningskanaler, digital marknadsföring, förvärv och därutöver stärka den finansiella flexibiliteten i enlighet med Jays nya tillväxtstrategi.

• 2018-01-04

Jays Group AB (publ) har hållit extra bolagsstämma

Regulatoriskt pressmeddelande
    Jays Group AB (publ) har idag hållit extra bolagsstämma. Stämman beslutade att välja Håkan Larsson till ny styrelseledamot och styrelseordförande i bolaget.

• 2017-12-21

Jays inleder partnerskap med HMV Retail Ltd. i Storbritannien

Generellt Pressmeddelande
    Svenska hörlurstillverkaren Jays Group AB (publ) inleder samarbete med HMV Retail Ltd., den ledande återförsäljaren av musik, film, spel och teknikprodukter med över 120 butiker runt om i Storbritannien.

• 2017-12-13

Kallelse till extra bolagsstämma i Jays Group AB

Regulatoriskt pressmeddelande
    Aktieägarna i Jays Group AB (publ) kallas härmed till extra bolagsstämma onsdagen den 4 januari 2018 klockan 11.00, hos Advokatfirman Vinge, Smålandsgatan 20 i Stockholm. Inregistrering till bolagsstämman sker från klockan 10.30.