• 2017-12-05

Jays lanserar a-Six Wireless med exceptionell batteritid

Generellt pressmeddelande
    Svenska hörlurstillverkaren Jays Group AB (publ) presenterar a-Six Wireless - en liten, lätt, kraftfull hörlursmodell med precisionstillverkat metallhus och 12 timmars batteritid*

• 2017-11-29

Delårsrapport Q2 Maj-Oktober 2017

• 2017-11-23

Detaljerade finansiella mål i Jays Group AB för år 2018-2020

Regulatoriskt pressmeddelande
    Baserat på den nya koncernstrategin för Jays Group har bolagets styrelse den 22 november 2017 tagit beslut om en detaljerad finansiell målsättning för de kommande tre åren för koncernen. Den nya koncernen har som målsättning att under perioden 2018-2019 öka omsättningen med 500 % under lönsamhet och till och med år 2020 nå en årlig omsättning om minst 300 MSEK.

• 2017-11-21

Jays CFO lämnar bolaget

Regulatoriskt pressmeddelande
    Jays Group's CFO, Lisa Forsberg, har meddelat sin uppsägning. Lisa kommer att fortsätta i sin roll under uppsägningstiden på 3 månader för att säkerställa en bra övergång.

• 2017-11-15

Ny strategi och långsiktiga finansiella mål i Jays Group AB

Regulatoriskt pressmeddelande
    Styrelsen i Jays Group AB har den 14 november 2017 tagit beslut om en förändrad koncernstruktur och strategi för Jays Group. Styrelsen och ledningen har påbörjat ett intensivt arbete med att skapa och bygga en koncernstruktur bestående av flertalet självständiga och starka varumärken samt produktportföljer.