• 2018-02-21

Nyemissionen i Jays Group AB övertecknades

Regulatoriskt meddelande
    Styrelsen för Jays Group AB (publ) ("Jays" eller "Bolaget") offentliggör idag utfallet i den nyemission med företrädesrätt för Bolagets aktieägare ("Företrädesemissionen") vars teckningsperiod löpte ut den 15 februari 2018. Det slutliga utfallet visar att Företrädesemissionen tecknades till 106,3 procent. Bolagets styrelse har beslutat att utnyttja möjligheten till övertilldelning och Jays tillförs därmed 19,0 MSEK före emissionskostnader och kvittningar.

• 2018-02-20

Valberedning inför årsstämma 2018

• 2018-02-20

Jays Group AB (publ) säger upp det avtalet med Brightstar Corp. för omförhandling

Regulatoriskt pressmeddelande
    Efter utvärdering och i linje med styrelsens nya strategi har Jays Group AB (publ) beslutat att säga upp Brightstars globala avtal som skrevs för dryga 2 år sedan för omförhandling. Jays Group AB (publ) har påbörjat dialogen med Brightstar Corp om de regioner som är aktuella för ett nytt avtal.

• 2018-02-06

Nya a-Six Wireless nu i lager

Generellt pressmeddelande
    Svenska hörlurstillverkaren Jays Group AB (publ) meddelar att de trådlösa in-ear hörlurarna a-Six Wireless med 12 h batteritid och stabil trådlös anslutning nu finns i lager och levereras till butiker i hela världen.

• 2018-01-30

Jays Group AB (publ) offentliggör prospekt i samband med företrädesemission

Regulatoriskt pressmeddelande
    Jays Group AB (publ) offentliggör prospekt för beslutad företrädesemission och bjuder in till investerarträffar.