• 2016-09-01

Jays klipper kabeln och introducerar u-JAYS Wireless

Den prisbelönta svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) introducerar sina första Bluetooth®-hörlurar och därmed sin första trådlösa produkt. u-JAYS Wireless är ett tillskott till förra årets uppskattade lansering av u-JAYS-serien och är planerad till slutet av 2016.

• 2016-08-23

Kallelse till årsstämma i Jays AB (publ)

Aktieägarna i Jays AB (publ), org.nr 556697-4365 kallas härmed till årsstämma tisdagen den 20 september 2016 kl. 16.00. Stämman hålls hos Skarp Stockholm Advokatbyrå på adressen Nybrogatan 34, 2 tr, 114 39 Stockholm.

• 2016-06-30

Jays AB (publ); Bokslutskommuniké Maj 2015-April 2016

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) presenterar idag sin bokslutskommuniké för verksamhetsåret 2015/2016 och redovisar ett finansiellt svagt år kopplat till en försenad global etablering.

• 2016-06-10

Jays tecknar globalt ramavtal med Brightstar Corp.

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) har tecknat ett eftertraktat globalt ramavtal med världens största distributör av mobiltillbehör, amerikanska Brightstar Corp. Avtalet hanterar och fördjupar det samarbete som inleddes för ett år sedan och skapar väsentligen bättre möjligheter för Bolaget att få genomslag och tillväxt genom Brightstars system.

• 2016-05-09

Jays AB Pressmeddelande JAYS firar 10 år med q-JAYS Reference earphones i en begränsad jubileumsupplaga

För att fira JAYS 10-årsjubileum lanserar den svenska hörlurstillverkaren en begränsad jubileumsupplaga av produktsortimentets föregångare q-JAYS Reference earphones.