• 2016-11-08

Jays öppnar förhandsbokning av q-JAYS Anniversary edition earphones

Prisbelönta svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) kommunicerade tidigare i år lanseringen av en begränsad jubileumsupplaga av företagets flaggskeppsmodell q-JAYS Reference earphones. Från och med idag finns q-JAYS Anniversary edition tillgänglig för förhandsbokning i JAYS Online store, med förväntad leverans ur lager 1 december 2016.

• 2016-10-27

Jays tecknar avtal med japanska distributören Bravell Inc.

Svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) tecknar avtal för distribution i Japan med Bravell Inc. Avtalet innefattar Jays aktuella och framtida produktkatalog inklusive a-JAYS, u-JAYS och q-JAYS serierna.

• 2016-09-30

Delårsrapport Q1 Maj-Juli 2016

• 2016-09-27

Svenska hörslurstillverkaren Jays introducerar nya trådlösa hörlurar på Rocky Mountain Audio Fest

Svenska hörlurstillverkaren Jays AB (Publ) ställer ut på Rocky Mountain Audio Fest i Denver den 7-9 oktober. Jays ställer ut företagets uppdaterade produktkatalog i monter # C31 i mässans CanJam-sektion inklusive u-JAYS On-ear headphones, q-JAYS reference earphones och nyligen annonserade Bluetooth®hörluren u-JAYS Wireless. u-JAYS Wireless finns tillgänglig i slutet av 2016 till rekommenderat pris 1790 SEK.

• 2016-09-21

Jays AB (publ) har hållit årsstämma