2016-05-09

Jays AB Pressmeddelande JAYS firar 10 år med q-JAYS Reference earphones i en begränsad jubileumsupplaga

För att fira JAYS 10-årsjubileum lanserar den svenska hörlurstillverkaren en begränsad jubileumsupplaga av produktsortimentets föregångare q-JAYS Reference earphones.

På JAYS slutar vi aldrig att förfina. Därför är vi stolta att meddela att vi firar vårt 10-årsjubileum genom att utveckla q-JAYS Anniversary Edition. Den helt nya jubileumsupplagan kommer att skapas med CNC och laserbearbetning,finpolerad till ett nytt utförande i rostfritt stål. En helt ny högkvalitativ tvinnad vit kabel inkluderas också i jubileumsdesignen som produceras i en begränsad upplaga av 200 exemplar och släpps senare i år.

Vi är glada att även meddela att nuvarande q-JAYS Reference earphones får ett justerat mer konkurrenskraftigt pris i linje med vår övertygelse om allas rätt till den bästa ljudupplevelsen. Genom att omstrukturera vår distributionskedja för q-JAYS Reference earphones kan vi sänka det rekommenderade priset och därmed öka hörlurarnas konkurrenskraft på den globala marknaden. Det justerade priset gäller den nuvarande modellen på alla marknader.

"Vi strävar, och har alltid strävat, efter att uppnå perfektion i allt vi gör. Den begränsade upplagan av q-JAYS Reference earphones är verkligen något unikt och vårt sätt att säga tack för våra första 10 år som företag." säger Rune Torbjörnsen, VD, Jays AB (publ).

MSRP Audio only iOS/Android/Windows versions
USD279299
EUR279299
GBP229249