2017-11-21

Jays CFO lämnar bolaget

Regulatoriskt pressmeddelande
Jays Group's CFO, Lisa Forsberg, har meddelat sin uppsägning. Lisa kommer att fortsätta i sin roll under uppsägningstiden på 3 månader för att säkerställa en bra övergång.

"Jag har under mina snart 3 månader som VD i Jays haft nöjet att arbeta tätt tillsammans med Lisa och hennes kunskaper och historik om bolaget har varit mycket värdefulla. Lisa har gjort stora insatser under sina 8 år i bolaget och jag vill från bolagets sida framföra ett stort tack för dessa insatser och samtidigt lyckönska Lisa i hennes fortsatta karriär, då hon sagt upp sig på egen begäran för att axla en ny CFO roll" säger Henrik Andersson, VD i Jays Group AB.

Bolaget kommer omgående att påbörja rekryteringen av en ersättare. "Det är hög prioritet att säkra en bra övergång i den viktiga och spännande tillväxtfas som JAYS 2.0 befinner sig i nu och vi kommer rekrytera en långsiktigt permanent koncern CFO för vår framtida resa".

För mer information, kontakta:
Henrik Andersson, CEO
Email: henrik@jaysheadphones.com