2014-10-21

Jays i samarbete med Comply™

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) har slutit ett avtal med den amerikanska tillverkaren Hearing Components Inc. som distributör av dess produkt Comply Foam för den nordiska marknaden.

Den prisvinnande hörlurstillverkaren Jays AB (publ) inleder nu ett samarbete med världsledande tillverkaren av skumproppar, Hearing Components Inc., som distributör av dess framgångsrika produkt Comply Foam för den nordiska marknaden. Comply Foam är ett erkänt kvalitativt hörlurstillbehör som förbättrar passformen, den ljudmässiga prestandan och bekvämligheten vid längre lyssningar.

"Detta är verkligen en perfekt matchning", säger Rune Torbjörnsen, VD Jays AB (publ). "Vi har sedan länge använt och sålt Comply Foam från Hearing Components, då de tillför värde till vår position som en av världens främsta tillverkare av hörlurar. Comply Foam är en favorit bland audiofiler och detta samarbete kommer att tillföra bättre ljud, passform och komfort för de flesta hörlursmärkena på marknaden."

För mer information, vänligen kontakta:
Rune Torbjörnsen, VD Jays AB (publ)
Mobil: +46 (0)733-730 770
E-post: rune.torbjornsen@jays.se