2015-10-20

Jays lanserar a-JAYS Four+

Den svenska hörlurstillverkaren Jays AB (publ) lanserar nu en uppdaterad version av sin storsäljare a-JAYS Four, under namnet a-JAYS Four+. Den kommer att finnas i matchande metallnyanser för iPhone och andra smartphones och vara tillgänglig för iOS, Windows och Android.

Den svenska prisvinnande utvecklaren av hörlurar, Jays AB (publ) lanserar nu en förbättrad och utökad version av sin kritikerrosade toppsäljare a-JAYS Four i svart och vitt utförande med matchande metallnyanser för iPhone och andra smartphones. Den nya modellen, kallad a-JAYS Four+, kommer att finnas tillgänglig för iOS, Windows och Android och har samma prisbelönta och uppskattade ljudsignatur som originalet och är utrustad med en lättare och mer flexibel kabel som möter de senaste kraven med den senaste teknologin för mikrofon och remote. a-JAYS Four+ kommer att finnas tillgänglig för förhandsbeställning idag, den 20 oktober på www.jays.se och kan förväntas finnas i handeln under Q4 2015.

Modeller: Black on silver, Black on gold, White on silver and White on gold

Läs mer och förboka här: www.jays.se/products/a-jays-four-plus

MSRP: SEK 600 USD 70 EUR 65 GBP 50

För mer information, vänligen kontakta:
Peter Cedmer, Chief Technology Officer
E-post: peter.cedmer@jays.se